![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tygbutiker i Gävle
Har försök hitta butiker i Gävle...jag hittar Pastellen och Ohlssons, finns det fler? Kanske finns det någon butik lite söder om Gävle också? Någon som vet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Det finns bara två tyg affärer i Gävle. (Tyvärr) Sannas Gardiner finns oxå men där finns Gardiner/gardintyger och gardin tillbehör. Pastellen har stor sortering av Quilttyger och tillbehör. Ohlssons tyg har väl ungefär samma utbud i alla sin butiker. Eva/quiltare Ps. neråt Uppland ska det väl finnas någon/några tyg affärer om jag inte har helt fel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Misstänkte det, tack ändå!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Åhléns har ju lite tyger, och ikea i Valbo har ju också ett litet utbud.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ove Janssons
Ove Janssons eller om det heter Lundins säljlager numera , ligger ute i Valbo . Där finns de en hel del tyg och sybehör kanske mest gardiner men där finns oxå en hel del annat kul, bra priser och är åxå en lite allt i allo affär.
Den här affären är en av mina favoriter |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack för tipset!
Har precis kommit hem från Owes och fyndade ett möbeltyg ![]() Längden var lite i knappaste laget men jag föll pladask för färgen (olivgrönt) och priset (75 kr/m). I västa fall få jag väl göra kuddarna med avikande tyg på ena sidan... Bra ställe när det gäller heminredning men inga modetyger! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:25.