![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Inbjudan Skåneträff forts på tid diskussion "Skåneträff"
Välkommen till träff...
Hej syvänner! Det verkar finnas stort intresse att utbyta erfarenheter här i Skåne så Välkommen hem till mig nu på TORSDAG DEN 7 AUGUSTI KL 13.30 så kan vi spåna vidare.VÄLKOMMEN! Hör av Dig senast onsdag em om Du kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Helen!
Det låter jättespännande, Thua och jag kommer. Sommarhälsningar Lisa & Thua Hur hittar vi hem till dej? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag kommer också. Ska bara ladda mitt rabattkort och kolla tågtiderna.Ska bli kul!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Hej hej Jag kommer också, men måste ha en vägbeskrivning hihi. Kram Karin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Är ni sugna på mer tips och idéer så är ni välkomna till Sjöbo den 18 september! Se bif. fil Maja |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Fick ej med filen!!!!
Hade sparat i fel format !!! Men det är en mimisymässa på Lassessons Elekrtiska i Sjöbo den 18/9 mellan 10.00-22.00. Annons kommer i tidningen. Husqvarnas representant kommer och även Fair Net som ska visa sina ångstationer. Det är en massa erbjudanden på symaskiner både nya och begagnade.Extra bra priser på sytillbehör, broderikort mm. Även visning av nya Husqvarna Designer Diamond !!! Visning av höstens nyheter inom sömnad och maskinbroderi. Öppethus hela dagen. Maja |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:25.