![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Kärringrally?
Vi planerar ett kärringrally i sommar till trakterna runt Gällstad men hittar inget på nätet om öppethållning. Har för mig att förr var det vissa dagar då allt hade öppet. Nån som vet?? Eller är det öppet varje dag numera?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kärringrally? Vad är det? Det låter spännande
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kul! Det var längesedan jag var på! Typ 20 år sedan! Då jag ofta var på besök i trakten. Man kunde hitta tyger, kläder, tyger och mer tyger och täcken, kuddar och strumpor mm mm och allt till fabriks-priser! Väldigt roligt!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vad roligt med kärringrally och till de rätta platserna också. Hoppas ni inte åker för fort så ni missar något.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Härunder finns fler butiker
http://www.mark.se/mark_templates/Page.aspx?id=578 Själv ska jag till Ullared på fredag! Där blir det mest barnkläder till barnbarnen... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:40.