![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Googles översättningssida
Jag vill tipsa er alla om en sida som Google har där man kan översätta den tex man har till nästan vilket språk som helst.
Man kan även översätta internett sidor från tex engelska till svenska. Och det fungerar då jag själv har testat. Eva http://translate.google.com/translate_t |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
TACK vilket bra tips! Nu har jag sparat den i Favoriter! Vi som läste engelska för länge sedan kör fast ibland./Birgit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
TACK!! Jag har ibland gett upp när jag kommer till engelska sidor. Nu blir det inga problem!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
en annan bra sida är :
www.interglot.com o m du bara letar efter enstaka ord, den översätter mellan flera olika språk också. Dessutom finns den med i skolverkets länkskafferi som ( får vi hoppas) borgar för något slags kvalite... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för länken. Inte för att jag behöver den, utan för att det gav mig en underhållande humorstund med att kolla in min egen sajt med engelskt språk. (nej jag är ingen expert) och översatt tillbaka till svenska är det såå roligt.
![]() Men resultatet är ändå lite bättre än när jag (ganska ofta) översätter från japanska till engelska! Och jag kan ju också ge länken till mina onlinevänner när jag vill visa svenska sidor. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:51.