![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Det här är en fantastisk sajt - hittade hit först idag av nån anledning...Härligt!!!
Jag är medlem i en kviltförening som heter Rikstäcket. Det finns lokala grupper runt om i hela landet. Bor själv i Östersund och vår lokalgrupp heter Jämtkvilten. Vi träffas med jämna mellanrum, har kurser tillsammans och man får en jättefin tidning med en massa tips och inspiration. Länken till hemsidan är:http://www.rikstacket.com/ Där finns även adresser till alla lokala grupper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Hej, roligt att du hittade hit, jag är ochså medlem i Rikstäcket samt lokalgruppen Sjuhäradsbygdens lapplisor .
Prenumerar på en norsk tidning som heter Quiltemagasinet med tips och ideer,en annantidning som jag gillar är special Lena Patchwwork. Ammi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Även jag är med i Rikstäcket och min lokalgrupp heter Runtäcket (Täby med omnejd)
Det bästa som finns är att ha tyg, tråd, vadd & symaskin redo så det bara är att sy det man vill... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
även jag...
Jag är också en rikstäckare...Sen ett antal år tillbaka så är jag med, och det är ju alltdi en fröjd med tidningen och årsmötet. I år blir det väl inte på hemmaplan men i norr. Jag lyckas ha lika långt till Stockholm som till Luleå, men ändå känns det mer hemmaplan i år..../pia
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
admin
|
Länkregistret
När ni hittar bra sajter är det jättekul om ni lägger in dem i länkregistret här på Sysidan.se. Då får man ett bra ställe att söka på. Här är länken till sidan där man lägger in sidorna:
http://www.sysidan.se/links/edit.htm?category=9 PS. Jag lägger in Rikstäcket nu. DS |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:23.