![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hjälp mej hitta detta tyg!
Detta tyg hittade jag och skulle villa köpa men tyvärr skickar de inte utanför USA!
Finns det någon som bor i USA eller någon annanstans som jag kan köpa detta tyg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad heter tyget och på vilken butik i USA har du hittat det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
hej! om du törs beställa på ebay
så finns det 1 som säljer och skickar till sverige http://cgi.ebay.com/DISNEY-FABRIC-FA...QQcmdZViewItem mvh dianno |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag handlar en del tyg på Ebay, det brukar inte vara några problem. Dock är ett tips att du mailar säljaren först och kollar vad frakten blir till Sverige för det varierar stort inom USA. Du kan ju också fråga om säljaren har mer än det som visas i auktionen (om du nu behöver mer tyg än det) och se vad frakten blir om han/hon skickar mera. Ofta är det s.k Flat Rate Shipping, vilket brukar innebära 4-5 yard för 11 dollar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tyvärr han jag inte med att köpa!
Det tog för lång tid att regestrera sig, så det tog slut! ![]() Men tack ändå! asa1970 |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:27.