![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Strassband som inte fastnar och förstör
Hej allihop!
Jag undrar om någon här vet vart man kan hitta strassband. Och jag men inte de där vanliga med vassa kanter utan jag undrar om det finns några släta utan vassa kanter som river sönder ömtåliga tyger? Jag har vara hittat de klassiska vassa j***arna som är "stretchiga". Jag behöver varken stretch eller vassa kanter ![]() Om någon vet vart man hittar detta i Stockholm eller på nätet; hojta gärna till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för ditt svar!
Jag var inte tillräckligt precis ![]() Ser ut som de där var hipsydda med tråd och jag vet inte om hela alltet skulle falla isär om man försökte klippa upp dem :S Såg en tjej när jag var ute i helgen som hade sån strass fast enradig och det var kanon. Hon hade köt det på ebay sade hon men jag hittar inget där (hon sade att man skulle söka på bezel). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Okej.. det är alltså inte sådanahära du söker
(bild från hobbyteket) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Nämen gud så dum jag känner mig nu!
![]() Jag missade helt de där strassbanden. Det är PRECIs såna jag menar! Tack så jättemycket!! <3 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tycker inte alls att du ska känna dig dum. Det är bara mänskligt. Klart man kan missa saker, Det händer mig ofta, man har det framför näsan men kan ändå inte se det,Just den bilden kanske inte kom upp när du sökte? Men kul att du nu hittat det du letade efter
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:58.