![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ångstation
Hej!
Är det någon som kommer ihåg vad utställaren av ångstationer som brukar finnas syfestivalen heter eller allra helst vad produkterna heter. /Mika |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hejsan Ett av företagen är ialla fall Fair net.Har själv precis köpt ett från dem och jag är väldigt nöjd.
Mvh Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag köpte en Fairnet Easy för 1 1/2 år sedan. Det är nog det bästa jag har näst efter symaskinerna! Vilket resultat och så fort det går att stryka! Se till att få en demo av en kunnig strykare för att kunna utnyttja ångan maximalt!
Förut strök jag en skjorta på 5 minuter, nu stryker jag nästan 2 skjortor på samma tid. Och resultatet är bättre... //Kaja |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för svar!
Syfestivalen går ju snart av stapeln så jag får passa på att kika på dem där. Tänkte ha jämfört lite innan så kanske man kan få till ett bra mässpris sen ![]() /Mika |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:36.