![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tips på sommarkläder till barn
ÅÅ vad jag vill börja sy igen.
Jag vill sy sommarkläder. Jag har fått en massa fina tyger av en kanon trevlig kvinna. Men fantasin står helt stilla. Vi ska till turkiet i sep så jag vill sy kläder som är praktiska. Det är till mina barn jag vill sy. INTE till mig själv! det går åt för mycket tyg hahaha har ni några tips på vad jag kan sy så kom gärna med det. så lätta saker som möjligt. Kram Patricia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag sydde superluftiga shorts till barnen i somras. Quilttyger var perfekta och så i så rejält luftiga att till och med JAG kunde ha min 3-årings byxor och då drar jag ändå storlek 40... Enkelt. Fåll nere, grensöm, innerbenssöm och resår i midjan. Tror att det kanske kan finnas kvar något i mitt fotoalbum.,.
Det var de enda kläderna som gick att ha på sig när det var 35 grader varmt ute... //Kaja |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det jag hade behövt mer av till mina barn när vi var i Grekland i somras var skjortor! Annars är de minsann inga killar som går runt i skjorta men när värmen var som bäst/värst var skjorta oslagbart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:15.