![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Er det noen som kjenner til denne her? Jeg har mulighet til å kjøpe en slik brukt. Bør jeg slå til? Jeg har aldri brukt noen overlock-maskin, men synes resultatet ser så fint ut.Har lyst å lære meg. Er overlockmaskiner vanskelige å bruke?
Er dette en ok maskin? Tror dere jeg blir fornøyd? Har fortrinnsvis tenkt å bruke den til å sy barnetøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Mycket nöjd
Jag har nyligen köpt en 644D och är mycket nöjd. Det är min första overlock och jag tycker att den är enkel och lätt att använda. Jag använder den framförallt till att sy barnkläder och det funkar super och resultatet blir så proffsigt!!
AnnaJ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har haft min i snart 2 år och jag är väldigt nöjd! Har inte krånglat en endaste gång! Jag syr så gott som dagligen på den och den är lätt att ställa in för olika material och enkel att trä när man gjort det några gånger... Liten och nätt men med stark motor. Jag rekommenderar den varmt!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Mycket nöjd med min 644D jag med.
Syr snabbt och lätt. Enkel att ställa om från overlocksöm till rullsöm. Det är min första overlockmaskin också. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har haft min overlock i en månad ungefär och är jättenöjd med den. Det är min första så jag har inte nåt annat att jämföra med. Men den är enkel att förstå och resultaten blir snyggt. Jag tycker att du ska slå till!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:40.