![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Husbilstyg
Ni vet sådant "möbeltyg" som dynorna är klädda med i nya husbilar - var kan man köpa det tror ni?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
dom har en hel del
http://www.nevotex.se/commerceportal...PageNo=DEFAULT har ej testat att handla från dom |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nevotex är grossist.
Säljer alltså inte till privatpersoner. Ficka visa registringsbevis för att få handla. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Märkte detta nu när jag skulle försöka registrera mig, men se det gick inte. Dom hade dock många fina tyger, undra bara vad dom kan tänkas kosta per meter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Just sådana tyger har jag sett på blocket..... Mer än en gång, samma annons med kraftiga möbeltyger...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Om du bor i Göteborg eller har vägarna förbi:
För finare vävda möbeltyger: Gårda textilier, gå ner till källaren. (Kungsgatan) För plast/läderimitation: En butik som jag glömt namnet på, kanske är det Galant Plast? På Odinsgatan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Textur i Göteborg har möbeltyger från 199;- metern.Ring och be om färgprov.
www.textur.nu |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Textur har väl väldigt liten utbud på tyger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:20.