![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hobbyteket - Glädjeskutt!
kan inte hålla mig, jag måste bara få säga; nu har min första beställning från hobbyteket hittat hem till mig och jag är så glad och nöjd! kan säga med säkerhet att detta inte var min sista beställning
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Låter jättekul, Alltid lika kul att få paket hem.Men vad är hobbyteket? Har du någon www.adress. Jag vill oxå sy underkläder. Är det billigt, jag är inte så duktig på underkläder så jag vill inte misslyckas med ett svindyrt material.Lycka till med trosorna, vill gärna se resultatet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
www.hobbyteket.se är adressen
![]() självklart kommer jag lägga upp bilder på mina skapelser i mitt album när de är färdiga ![]() /spetstokig och glad ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har du sett den nya annonsen?
Det finns en annons ute nu på Sysidan. Massor av spets till bra pris tror jag. Kolla där, du kanske fyndar.
KatarinaWidell |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jaha.. då kunde inte heller jag hålla mig ifrån att beställa lite därifrån även om det nu inte blev breda stretchspetsar som jag valde så hittade jag lite smått och gott
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
hihi, paket kan man inte få för mycket av
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej,
Kul att du var nöjd med paketet! Tyvärr har vi haft stora problem med leveranser, sjukdom, och dataproblem hela hösten varför vissa av våra kunder har fått vänta en del på sina varor. Vi ber naturligtvis om ursäkt för detta. Vi har också haft en hel del kunder som slarvat med att skriva in rätt mailadress - så har ni beställt något av oss men inte hört något från oss ännu - vänligen kolla av att ni skrivit in rätt adress! För övrigt vill vi bara låta er veta att vi under november månad ger 10% rabatt på alla våra varor (dras av på fakturan) och ni som nu råkade beställa idag - jodå ni får också 10% - en dag hit eller dit spelar ingen roll ![]() Många hälsningar, Annette Hobbyteket www.hobbyteket.se |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:15.