![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
VAr kan man hitta storpack av nittryckknappar?
Någon som vet var man kan handla storpack av vanliga nittryckknappar, sådana som man slår i? Vill ha en hel del och slippa köpa de där med 10 st i varje påse...blir dyrt eftersom jag gör av med en hel del...
Gärna på internetbutik, annars någon butik i Stockholmstrakten.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
http://www.slojd-detaljer.com/
har 100 pack o lite olika sorter kolla där... ligger under skin o läder/trykknappar |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack!!! Ska genast kolla!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Japp, nu har jag beställt. 10dgrs lev.tid var det dock men det jag har kvar räcker väl ett tag till...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Så trist bara att det är nickel i taggtryckknapparna. Finns det tryckknappar som är helt nickelfria?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
nickelfria knappar
ja, jag har också tänkt på det, för jag tål inte nickel själv. Tack o lov så upptäcktes det tidigt så jag är inte så speciellt allergisk.
Men klockor ,smycken, knappar ja, det undviker jag ju. Har dock aldrig sett tryckknappar utan nickel...en gång såg jag sådana i mässingsfärg ,men jag minns inte om det var nickel i dem också...Det var på tygvaruhuset för en herrans många år sedan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Stoff oc Stil har nickelfria.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag kan säga att Slöjdetaljer är snabbare än vad jag trodde... Förväntade en vecka minst men fick det inom 5dagar, beroende på vad man köpte dvs. Jag köpte vanliga nitar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:57.