![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Bara en till....
Nu har jag redan beställt tyger i två omgångar och ändå är jag inte riktigt nöjd. Jag har hittat ett tyg och den enda som säljer det på yard finns i USA. Hon kan skicka en yard för $7 i frakt, men lägger jag till $4 så kan jag beställa upp till 8yard. EGENTLIGEN behöver jag inte så mycket tyg, men de var ju så fina...
Just nu sitter jag på händerna för att inte beställa mer. Köpte ett trådrulleställ häromdagen och det bara RÅKADE slinka ner massa tråd och sånt också, så jag måste nog betala DET först och gärna få lite inkomster innan jag ger mig på nya äventyr i shoppingträsket... //Kaja |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Känner igen mig så väl! Kan du inte tipsa om lite bra länkar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Samma här det är så jä... roligt att få paket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag kör ebay rakt av. Antingen engelska eller amerikanska. Många har ju "shops" på ebay och då är det samma som att söka på deras hemsidor.
Jag brukar söka på designers som jag gillar, som: "Michael Miller" "Alexander Henry" Tyg ligger under crafts och det finns färdiga kategorier för quilt, både yard och fq. Men, det kan vara värt att kolla in gardintyger också, för många gånger så går det ju bra att klippa sönder en gardin och sy något annat av det. //Kaja |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:37.