![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
nu kommer den snart
tiden för konytt o annat skumt maskiner vi fyller med grönt svart o range, men vad ska fylla faten??
har man barn eller är som jag barnsligt förtjust i allt i den magiska världen kan jag varmt rekomendera en av mina favvoböcker.. vid namn " den magiska kokboken " av Shane Brox vad sägs om att kunna servera en bit av drakens svans eller ylande vålnader, eller kan det vara ett fat med sorgsna ögon som lockar.. härliga ingredienser av klatt av gul katt, eller prinsess drömmar som tappats ur sovandes prinsessors öron för att filtreras genom en strumpa, varulvs mjölk o drakägg bör självklart finnas i vart magiskt kök beskrivningarna av tillbehören får en genast att vilja rusa till brodyr maskinen, för det är minsan ingen vanlig kökshanduk som gör knepen.. självklart behövs ett magiskt förkläde av bästa sort som skydd för att inte råka blanda till en mörker varelse.. jag hittade denna dyrgrip för ynka 49 riksdaler på coop, och jag har mången gång myst åt de härliga illustrationerna, uppfinningsrikedommen och jodå jag har mig väl låtit smaka... Troll som känner att det är dags att börja skissa på utstyrseln |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Då kan ju jag berätta att jag har haft den boken i närmare två år nu... Bakade/slaktade fram omnämnda draksvanstårta, men det blev nåt fel på vägen. Det som var tänkt som en doptårta av dignitet blev ett grönt flodhästhuvud som blödde näsblod när man skar ut de första bitarna ur tårtan!?! Jag har några bilder på den vanskapta varelsen någonstans på datorn hemma om någon vill se...
Fast den blev en succe på många andra sätt än det man trott. Och jo. Det är en mysig bok. Det finns väl en till i liknande stil, fast snäll? Vidar, som ville vara en drakräpare, men snöpligt nog fich nöja sig med epitetet flodhästmisshandlare... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för tipset om den boken. Den måste jag bara införskaffa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:26.