![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Vad skall jag ta?
Hejsan
Måste få lite hjälp med att prissätta ett lapptäcke som jag fått beställning på. Tekniken är Hidden Wells och det blir runt 120*80 Har själv funderingar på att ta runt 800 kronor men är lite osäker.Vill ni ge mej tips blir jag jätteglad. Mvh Ingrid Ps Den skall maskinquiltas och skrivas namn på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej igen
Är det ingen som har något tips om i vilken prisklass jag skall ligga ? Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej
Lite lättare att tipsa om du lägger in en bild på ditt täcke. Ska det vara pris med material eller bara för arbetet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hejsan
Ja det är förstås lättare med bild,men den är inte ihopsydd än. Jag menar med material och allt. Mvh Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag visste inte hur det såg ut så jag googlade och hittade underbara kreationer. Ser invecklat ut men jag är ju analfabet på att quilta.
När jag ser bilderna så kan jag förstå hur invecklat och tidsödande det är. Det du begär skulle jag gladeligen betala och faktiskt lite till också om det gäller både material och arbete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej
tack för ditt svar. Kan ju nämna att materialet ligger på ca 450-500 kronor.Det enklaste är ju att säga pris innan man börjar,men hon bara beställde eftersom hon hört att jag syr sådana.Det verkade inte som att priset var så intressant för henne,utan hon ville helt enkelt ha ett. Mvh Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Detta är väl ett barntäcke? Du skall ta minst 1000:- Absolut inte under. Är personen villig att betala mer kan Du gott gå uppåt för det myckna arbetets skull. Pröva 1.500:-
Tar man för mycket så blir man inte av med dem. Man kan aldrig få ut fullt pris, om man inte är officiell konstnär förståss. Du kan ju fråga vad hon bjuder också och ha Dina priser i bakhuvudet. Tala om vad Du fick när Du blir klar. RutViola i Göteborg |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tusen tack!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:57.