![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Bomullsgarnet Record
Är det någon som vet om bomullsgarnet Record finns att få tag i. Det är 100 % Bomull och storlek i stickor/virknål 2-2½. tror vikten var 50 gr.
Tar tacksamt emot tips till något liknande garn, men det får inte vara merciserande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Är det ingen som kan hjälpa mig? Jag behöver få tag i bomullsgarnet Record. Eller något liknande virkgarn. Någon???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
www.garntjanst.se eller www.iltex.com borde ha. Ljungqvist garn eller Sallys garn i Stockholm kan ju också ha, de kanske kan skicka om du inte bor i Stockholm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det var garntjänst som hade det garnet för många år sedan. Av någon anledning så slutade dom sälja garnet så det går inte att få tag i längre.
Jag hade ett påbörjat arbete i mormorsrutor som jag hittade i en av mina garnlådor när jag gick igenom vinden. Hade totalt glömt bort det. Tänkte ta och fortsätta och ev få ihop till ett överkast. Nu verkar det som om jag får hålla mig till ett bebistäcke. Om det räcker vill säga. Men tack ändå för de tips du gav mig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vad synd. I slutet av hösten är det ju Symässa i Sollentuna, tänk om det går att rätt garn där. Det är ju länge till dess förstås. Ibland har jag sett att någon torghandlare har sålt garn men det är kanske inte bra kvalitet och försöka hitta en sån är ju som att hitta en nål i en höstack
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:16.