![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
babyvantar
Det hörde av sig en man till mig och ville köpa vantar till sin lilla nyfödda, han ville dock ha ett motiv som är rätt så stort så därför kan jag inte göra dem så små, så jag undrar om ett par vantar som är 5,5 cm skulle passa till en liten kille, han är så pass ny så han är född i lördags.
Jag är som jättdålig på stolekar till barn överhuvudtaget ^^ /Kamilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
I min storlekstabell står det att för strl 50-56 cl är handledsvidden 10, 6 cm. Kan det vara en vägledning?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Som sagt så är jag riktigt dålig på barnstorlekar, hur gammal är ett barn som har 50-56 cl? Haha
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
åh, googlade precis och såg att det var rätt storlek ^^ haha, gosh så yr jag är, men vad menar du med "handledsvidden 10, 6 cm" alltså att det är 6 cm?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Nej. 10, 6 cm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
När man är mellan 50 och 56 cm är man nyfödd.De flesta barn ligger mellan 50 och 56 cm när de föds.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
vidden, är inte det bredden rakt över? jag tänkte att eftersom så pass stort har inte ens jag.
Tack så mycket för all hjälp.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Vidd är runt om. Rakt över heter det bredd.
Tänk som i ordet: midjevidd, stussvidd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Haha, ja men så är det ju :/ åh, nu känner jag mig fånig, men tack så mycket för all hjälp!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:10.