![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Problem med att komma in på Sysidan
Var det bara jag som har haft problem med att komma in på sysidan??
Hela min värld höll på att rasa samman!!! ler Det har varit strul hela kvällen för mig, någon annan??? kram Pa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har inte haft några problem att komma in undre hela kvällen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag kar inte kommit in på hela kvällen förrän nu.Det måste varit något fel. Men visst får man panik ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
skojar du!!! jag såg hur hela mitt syandet bara försvann! det är ju sysidan som inspererar mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hade också problem med att komma in. Trodde att det var något med företagets brandvägg som lurade till det, men tydligen inte. Funkar nu i alla fall...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Katastrof! jag kom inte heller in, trodde det var fel på datorn, hela min kontakt med yttervärlden såg jag bara försvinna, pust vilken lycka sy-sidan är tillbaka. Gick tillochmed och la mig klockan 10.00 igår fick sådan panik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag kom in på sysidan igårkväll men inte på forumet. Fick bara fram att denna sida kan inte visas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Samma här!
Kom inte heller in!
Liiiiiiiite iriterande. Men nu funkar det igen! KatarinaWidell |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag kom heller inte in på sysidan i går kväll, mycket frusterande. Men som sagt nu är den igång igen och äntligen är det Måndag.
kramisar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
admin
|
Elavbrott
Det var ett elavbrott där maskinerna står och som Sysidan ligger på, därav dessa problem, det började igårkväll och har varit problematiskt under natten, men nu ska allt vara ordnat. Det ska inte kunna hända men reservaggregaten gick inte heller igång som de borde, därav avbrottet.
/Ulrika |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Hej
Jag kom inte heller in - verkligen frustrerande!!! Jag fick världens abstinensbesvär. Men nu fick vi förklaringen till varför. Hälsningar Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Samma här och även nu här på morgonen fick upp en massa varningar. körde igenom min dator pusst inget som hade kommit in. Men nu är de på g igen. Vilken tur vi har att de fixade sig till slut skulle vara kattatrof om man inte kommer in hiihh. Vi är tydligen många som är beroende. De enda som de inte finns något bot på. Kram På er alla. Kari
PS. Hoppas på en trevlig höst fram över. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:13.