![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hemsidan äntligen igång :-)
Nu är hemsidan äntligen klar, som sagt.
Det återstår lite finjusteringar ännu. Men helheten är klar iaf. Det kommer tillkomma mer produkter vad det lider. Men det är samma genre på nästan allt iaf. Adressen är: www.hcsyatelje.se Välkommen med kommentarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hemsidan ser proffsig ut. Lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hm... Jag tycker att texten på knapparna "Lägg i varukorg" mm. borde vara vit. Delvis för att den skulle synas mer och delvis för att det skulle passa bättre med flikarnas vita text högst upp.
I övrigt är det skitsnygg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag tycker också det ser bra ut.
MEN, är det Ditt personnummer som är organisationsnumret? Jag skulle aldrig lägga det på en sida för hela world wide webb. Hoppas Du inte tar illa upp för den synpunkten.Man ska ju vara försiktig att lämna ut åtminstone de fyra sista siffrorna. För övrigt så Lycka Till!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
Tack för din kommentar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
Jag blev förvånad att de va så, men ingen att göra åt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
hej
Jättefin sida!!! kram från suss I falköping
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
Är nyfiken eftersom jag ev är på G att öppna webbshop i mitt företag och har inte fått den upplysningen. Endast att det kan verka mer seriöst att ha org numret med, men det finns ju med då kunden får sitt kvitto eller faktura på eventuellt köp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
En enskild firma har inte egen juridisk ställning.. utan det är du som person som är företaget.
Allt vad du gör i företagets namn gör du i eget namn. .Till skilnad från ett Aktiebolag som har egen juridisk ställning.Detta gäller även skattesammanghang. Kunderna eller leverantörerna som besöker dinna sider vill kanske kontrollera att du inte har konkurser, betalningsanmärkningar utan är seriös, därför behövs ditt personnr för denna kontroll Vad du än köper in i företagetsnamn krävs det ditt organisationsnr. Det bevisar att du verkligen har registrerat ett företag. Ann-Christin |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Teknikfreek/Ann-Christin har helt rätt i sitt resonemang, Men! det går faktiskt att få fram sådana uppgifter bara med namnet. Jag skulle inte lägga ut mitt registreringsnummer på webben. Nu innan jag börjar med min affär i Täby och min hemsida, arbetar jag med säkerhet på internet och ni anar inte hur mycket man kan göra med ett personnummer/registreringsnummer....
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:35.