![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Gjorde en dundertabbe nu, jag köpte tyg från MG-s tyger med en ur härlig kvalite och har inte vågat att klippa i det. Men nu gjorde jag det och summan blev 2 framsycken, som tur va så märkte jag det innan jag klippte urringen så den blir nog någorlunda bra. Varför gör man så dumma tabbar för?? hur ska jag rädda armhålan finns det någon som har bra tips till det??
ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ohh! Vad synd, du skriver inte vad du skulle sy men ett linne med lite större ärmhål till nästa sommar kanske du kan sy, kram helena
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Oj det glömde jag visst. Jag sydde (syr) en t-shirt med ärm så jag gjorde ärmen lika på båda sidor. Så det löste sig bra. Men nu försöker jag få det V ringade fram till snyggt. Mumsar på kalvdans medans jag funderar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Läste någonstans att man kantar som vanligt och sen syr liksom ihop i mitten från avigan. sök i forummet på hals el v-ringat.,,lycka till och vad bra att ärmarna löste sig
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:29.