![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag sförsöker att kolla vad jag har köpt för pogram till min dator men jag blir inte klok på detta.
Det står Husqvarna viking 3d Embroidery system på själva instruktionsboken. Det finns 3 bilder på boken en kvinna med en klänning som har broderi på sig sedan är det en liten tjej i ena hörnan som har en morgonrock och sedan längst ner i dat andra hörnet så är det trådrullar. I detta paket år det en kortläsare,ett kort till, 2 cd skivor och en sladd och en dongel och och en istruktiónsbok och tre blad för att att lära sig snabb menyer. Snälla jag blir tokig för det finns ju masssa pogram och är det de bästa pogrammet. Jag visste inte riktigt vad jag köpte när jag köpte detta pogram det är synd att jag kastade karongen men som sagt veta vad det är för pogram och vad man anväder och gör med detta pogram. Har symaskinen Platinum 955 E ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
hej !
enklast är väl om du går in på Husqvarnas hemsida och tittar där . Var köpte du det ? Gå tillbaka och fråga om hjälp där , de brukar vara hjälpsamma och kunna visa dig programmet i affärens dator . |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej
Jag har gått in på hemsidan och kollat men det blir man inte klokare på och de jag köpte av har inte sin butik här längre för de var tvungna att stänga för 1 år sedan då hyran blev för dyrt. Har varit inne i en annan butik och kollade där och där fick jag ekj heller något vettigt svar. för jag hade tänkt att sälja detta pogram och måste veta exakt vad det är för pogram. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
hej
jag tror det är 3d Organizer du har ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Har du installerat programmet och isf vad står det under programfliken 3D Embroidery system?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Till 3D-Organizer behöver ingen dongel! Och är det 3D Embroidery System så behövs väl inte Organizer har jag för mig. Det är säkert så att det är Embroidery system du har köpt. Vet inte hur det fungerar men det är väl troligt att du har köpt ett Husqvarna program eftersom du har en Husqvarnamaskin.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ok men det finn så många pogram och vad kan man göra med detta pogram kan man göra ett mönster eller hämtar man ett mönster och göt om det?
Vad är det för skillnad på de olika pogramen mot mitt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej!
Tror att du kan se vilket del/vilka delar av programmet det är om du tittar längst upp på snabbreferenskort (blad att lära sig snabba menyer). Varje del har sitt eget blad med namn på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Hej
Har tittat där med och det står ej något där förutom 3d Embroidery system och orginaiser på ena bladet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Hej!
Då är det 3D organizer, som pulvertroll skrev. Du kan gå på http://www.husqvarnaviking.com/se/2906.htm (Husqvarnas hemsida, 3D Software, 3D organizer) och se vad du kan göra i den delen av programmet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
VIP 3D Organizer kan man bara se inte göra egna, eller?? har det programmet men har aldrig klurat ut varför det var så dyrt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Den är jätte bra om man vill se vad man har i tex. mapp hundar: då får man fram alla broderier som en brodyr och även hur den ser ut som färdig. det går att flytta broderiet direkt till tex. gustomigs for vidare bearbetnibg, dvs, förminska el så . Har själv gustomigs och Sitcizih Editor och det går att flytta direkt från bilden. med en knapp tryckning mellan olika program. Det jag saknar ser inte hur det ser ut på tex. på en T -troija fast hon sa att det går. men det är säkert någon nyare program
I själva VIP 3D kan du inte göra något mer än bara titta (tror jag?) Gäller 3D Organixer om det är den du har. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:19.