![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Blomma
Uti detta avlånga land sitter säkert någon med mina saknade kunskaper om växter. Jag har en blomma i trädgården som saknar namn, för mig iaf. Den blommar tidigt och breder ut sig nåt enormt under sommaren. Den stjäl istort sett hela rabatten med sitt bladverk. Försökte gräva bort den förra året men fick ge upp då rotknölen var mig övermäktig. Den har en rot som liknar en mastodont monsterpotatis och vikten ska vi inte tala om. Jag fick alltså inte upp den så eländet står kvar... Ja... elände ska man väl inte säga, den är ju fin på sitt sätt och kväver ogräs så bra
![]() Vet inte hur den kommit ner i mitt land för plötsligt bara sticker den upp och jag har inte planterat den. Ingen granne har den så den kan inte blivit frösådd därifrån. Men den står där och är hemlighetsfull... Är det någon som känner igen monstret och kan ge mig ett namn på den? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:31.