![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Önskas hyra: Industrisymaskin
Hej!
Jag heter Karin och jobbar på scenografiavdelningen på SF:s filmatisering av böckerna om Arn. Vi ska nu börja sy upp diverse saker som hästtäcken, sängkläder ect. och letar därför efter en kraftfullare symaskin, typ industrisymaskin, att hyra under ca 2 måndader. Min fråga är då; är det någon som vet vart man kan hyra en eller till och med har en själv till förfogande? Vi sitter i Trollhättan, så den måste helst finnas i eller runtomkring västragötaland. Tack på förhand! /karin karin-sandqvist@spray.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nej jag vet inte nån till hyra men en väninna till mig har en till salu men det är ju häruppe i sörmland det. Skulle du trots det vara intresserad så hör av dig så får du hennes telefonnummer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det finns många till salu på blocket
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Karin, kontakta Indukta-Progenta i Borås. Dom har massor av begagnade maskiner till salu och kanske kan tänka sig att hyra ut någon av dom till er..... Kanske t.o.m. kan låna ut dom gratis som sponsring om man frågar snällt - det skadar ju aldrig att fråga...
![]() Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
tack för svaren!
Fick tag i en jätte bra på Indukta-Progenta! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Åååhh, vad roligt att mitt tips gav någonting!
Hoppas att vi på sysidan får se några bilder så småningom...! Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:45.