![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Brudklänning med skogsalvsdrag
Hej!
Jag håller på att bli galen. En gång för länge sen... nja, kanske 1.5 år sedan så hittade jag en sida med mönster på en klänning som hade skogsalvsdrag över sig. den var otroligt vacker och nu när jag behöver det så hittar jag den inte igen. är det någon som stött på något i denna stilen på sistone som kan berätta var så jag har någonstans att söka den. super tacksam om ni har svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej !
Denna sidor säljer nog bara färdiga klänningar men du måste kolla in deras snygga klänningar . http://www.yala.se/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Du kan alltid testa att googla/bildgoogla "medeltid", "mönster", "klänning" och/eller eventuellt "lajv".
Det finns också en del mönster från Sophias Ateljé som skulle kunna göras skogsalviga. (Figursytt, vid kjol och långa vida ärmar) Om inte annat så hittar du nog en del inspiration. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kolla Burda där finns alvliknande klänninga
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:03.