![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() [COLOR=blue]Vilken symaskin passar mej bäst tro?[/COLOR]
Hittade detta forum i mitt letande efter en ny symaskin. Jag har tidigare för länge sedan haft en Huskvarna som började strula. Jag gjorde med av med den och köpte en Meister 165 som har krånglat hela tiden. Någon som har prövat den? Nu letar jag efter en bättre begagnad maskin och tror att jag vill ha en Huskvarna? Vad rekommenderar Ni? Hur bra är IKEAS Huskvarna tex? MIn Meister skulle ha Huskvarnas innehåll men den har ju krånglat...Har också kollat lite på Singen som säljs billigt tex viia Hallens. Någon som har erfarenhet av dessa maskiner? Hugin är också prisvärt men är det värt det i övrigt? Ock Brother verkar kanske bra? Tacksam för tips och råd från Dej som har tid och lust att svara? ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:26.