![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Kattungar...
Måste bara få berätta att det har kommt 3 välskapta Norska Skogkatter till världen nu på förmiddagen
![]() Vill inte alls vara på jobbet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Grattis till tillökningen, hoppas att allt gick bra och att mor och barn mår bra.
Min son och svärdotter föder också upp Norsk skogkatt, de har 5 ljuvliga 12-veckors kattungar |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hallå, var är bilderna? =O)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag säger detsamma, var är bilderna? Du får ju inte fresta oss sådär och så inte visa bilder. Fast dom blir ju som guligast om nån veckan. Grattis till tillökningen iallafall. Mina änglar är inga bäbisar längre, dom är sex år. Men dom kan ni se på min webshot här kommer länken
http://community.webshots.com/user/isafisa Dom finns i mappen Mina älsklingar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Inga bilder på nya kullen än men ni kan kolla på
våra tidigare kullar. Celadon´s Norska Skogkatter Gå in på Kullar i vänstra menyn så finns det några att välja mellan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() http://www.sillyzones.com/ Finns det något ljuvligare är kattungar, de är ju så söta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Sååååå söta. Skulle gärna behålla alla tre men det får jag inte för sambon. Har redan fyra men några till gör ju inget
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() ![]() Ja, visst är de söta de små. Hoppas att vi får se bilder på de tre små nyfödda snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Nu finns det några bilder upplagda på hemsidan. Gå in på "Till Salu" och klicka på 2 dagars länken så kommer ni till bilderna.
Celadon´s Norska Skogkatter |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Lycka till med de små! Idag har jag börjat att sy de 2 burskynkena, utställningen är i Sundsvall nästa helg. Och kattungarna ska även levereras då, får hoppas att de får sälja lilla Keke också, hon är den enda kvar nu som inte är bokad. Det kommer säkert att kännas lite, att åka dit med mamma Ozone och alla fem små, och sedan endast ha Ozone och kanske bara en kattunge med hem. Nu på söndag får jag den äran att skjutsa dem till veterinären! Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:32.