![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Kinainspirerat tyg och mönster till kimonorock
Hej!
Tänkte sy nån slags morgonrock till min pojkvän, lite kimono-aktig. Helst skulle jag vilja få tag i ett lite kinainspirerat tyg, gärna svart med drakar på el liknande. Nån som sett det nån stans? Dessutom letar jag mönster, men tycker att de i de vanliga mösterböckerna känns lite "gubbiga", om man får säga så... Tacksam för tips! Mvh Helene |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har hittat sådant tyg på Eurokangas i Kungens kurva bla.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
om det ska vara riktig lyx kan man ju köra på äkta med www.simbrasiden.se , de har hemskt vackra kinesiska sidenbrokader, och det är härligt mjukt men ändå slitstarkt - inte lika känsligt som många syntetmaterial man får tag i.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kinadrake
Hej!
Undrade just om någon någonsin skulle vara intresserad av min stygnsatta kinesiska drake... Har lagt in den bland "Brodyrfiler att ladda ner". Så här ser den ut. Kanske kan broderas på matchande necessär... mvh/Gunilla ![]() Senast redigerad av gunnsan den 2004-12-05 klockan 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
Tack för era svar! Den broderade draken var supersnygg! Synd bara att jag inte har någon brodermaskin... /Helene |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Helen det brukar ligga på kg vara längst upp i butiken längsdt in på vänster sida. Men niu vae det ett tag sean iofs jag var där. Lycka tiull! Mia
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
TACK för tipset Mia!
Helene |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:29.