![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Skillnad mellan Husqvarna SE och 1 USB?
Har bestämt mig för att köpa en brodersymaskin, just nu är jag helt utan symaskin, och tänker slå till på en sjysst kombimaskin när jag ändå ska köpa ny.
Står i valet och kvalet mellan att köpa en Husqvarna Designer SE eller en Husqvarna Designer 1 USB. Vet någon om det är stor skillnad mellan maskinerna, annat än att SE har större skärm som är mer interaktiv? Det skiljer trots allt en del i pris. Tacksam för tips och råd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag är också väldigt nyfiken på detta. Kan inte ni som har testat båda maskinerna skriva ett par rader.
Direktöverföring från datorn, mer sömmar, större skäm och ljuset. Men vad mer? /Andy |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Hej skall försöka förklara vad jag tycker som skiljer jag har själv haft D1 och har nu en SE sen 1 år tillbaka.
Som du säger skärmen är större, bättre ljus. Du kan arbeta med ett broderi direkt på skärmen förstora och förminska,behålla fylligheten,spola undertråd medan maskinen broderar,har du dataprogrammet 3D PROFFSSIONAL så har du oändliga möjligheter att skappa, plus nya uppdateringar hela tiden. Det är lite vad ni själva vill få ut av maskinen tänk alltid att ni kan komma att vilja utök era möjligheter visst priset kan tyckas dyrt men det går alltid att pruta.5 års garanti.Jag känner en del som handlar broderier lite varstans på internet dom har inte husqvarna men de gör om det så att de passar deras mycket görs Hus,vip3.Gå gärna på mässor få en genom gång av maskinen, + att ni har alltid en bra tillgång till genomgång av maskinen när ni har köpt en sådan.Det finns säkert mera att skriva.Tänk längre fram. Lycka till. Karin |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:08.