![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Måtte bare se om jeg klarte å bli den første til å legge et innlegg i fritt forum
![]() Jeg er ny på sysidan og kommer som språket nok viser fra Norge. Jeg er 35 år gammel og mamma til to jenter (4 og 2½) og en liten gutt på 8 mnd. Tiden til søm og annen hobby blir derfor mest om kvelden når de er i seng eller i små stunder gjennom dagen. Jeg driver mest med søm av tøfler i skinn/pels (mest til barn) og elles prøver jeg det meste. Har en Husqvarna Viking (Daisy), men står på trappene til å "oppgradere" til - kanskje en D1? ![]() Har surfet masse rundt på denne siden og gleder meg til å hente masser av inspirasjon og tips fra dere. Håper også å kunne bidra tilbake selv om jeg strever litt med å forstå svensken innimellom. Jeg spør viss det blir for ille jeg - håper det er greit? Har nylig opprettet weblogg på http://ohelene.bravejournal.com/ velkommen innom. Tillegg: Endte opp med å kjøpe Janomes MC10001! Har i tillegg også fått meg en Overlock - Janome MyLock 744D Senast redigerad av ohelene den 2006-01-16 klockan 09:11. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:33.