![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Korta symaskinsnålar
Jag undrar om någon vet var man kan köpa symaskinsnålar som är av kortare modell?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Låter som du har en specialmaskin kanske industrimaskin.
Ta reda på vilken nål du ska ha. Annars kan ingen svara / Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag kapar tråden.
I ett annat forum förekommer en liknande fråga där det till slut visade sig att TS hade fyndat en manick som liknar en häftapparat till utseendet och som syr kedjesöm med en tråd. Den saknar nål och hon anser att en standardnål är för lång. Det finns gott om billiga apparater av den typen ute på marknaden och man kan köpa en ny för 79 kr inkl. frakt på Tradera. Men hon vill köpa en separat nål någonstans. Vet någon här hur hon kan få tag i det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
I manualen till din symaskin finns angivet vad nålen har för storlek, med de siffrorna kan du sedan beställa en ny.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Suskal, gissar att det var du som var så evinnerligt envis om att jag hade fel och att det var en standardnål, vilket du då vet att jag inte hade. Har nu köpt nålar för 100 kr inklusive porto och fick då 10 st, så då hade det varit mer än korkat att köpa en nål för 79 kr.
Ktek, hade det varit så enkelt så hade jag redan tittat i den. Zorloi, det beror ju på modell, en standardnål skulle slagit i botten långt innan och gått av. Bibbi, vad tror du jag försökte ta reda på med denna tråd? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:29.