![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Hej
Har köpt beg. Janome MC300E. Undrar om någon vet hur stort minnet kan vara på compactflashkortet. Köpte ett ultra 4gb men maskinen tog inte det "fat error". Små minnen verkar svåra att få tag på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jo du har rätt ju mindre ju bättre, men jag tror att det ska fungera med tex 1 gb
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har det inte även betydelse va de e för sort? Köpte ultra som e ett snabbt minne, finns även extrem som e ännu snabbare. Tror du de funkar bara utrymmet e mindre?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
När jag hade en Janome 300 köpte jag ett som är på 256 Mb
Det ryms mycket broderier på det |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för tippsen.
Hoppas jag kan hitta "små" minnen. Verkar vara svårt men ska kolla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Föreslår dig att kolla runt på tradera, blocket, ebay...
Finns säkert de som försöker sälja av sina lager på för små kort eftersom utveckligen har gått så fort och de små går inte sälja längre direkt i butiker. Men köp helst oanvända kort eftersom de kan bli slitna om man tagit många foton med kortet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:38.