![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej
Det finns två saker som stör mig lite ibland. 1. personer som har ett konto men typ inte varit aktiv på flera år (kanske bara varit inloggad typ 1 ggn) 2. bloggar som inte uppdaterats och verkar fullständigt övergivning. Kanske bara en test eller en felpostning. Kan man tänka sig att göra någon form att rensning? Kanske förvarna, maila ut att det ska ske och sätta ett datum. Om det nu går att göra på ett någorlunda enkelt sätt förstås. // Anna |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Håller med...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
admin
|
Det här är en fråga som varit uppe tidigare, och svaret är detsamma som i den diskussionen, se här:
http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=15630 /Ulrika |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
oki doki
Jamen okej jag fattar. Det borde ju faktiskt vara upp till var och en att se till att använda sitt konto eller radera det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det går att läsa det mesta utan att vara inloggad. Jag brukar kolla sidan varje dag men loggar bara in när jag ska skriva kommentarer eller ladda upp bilder, alltså inte så ofta. Bara för att man inte syns så betyder det inte att man inte är här.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:36.