![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
frågr kring att välja symaskin
finns det hela tiden här... alla undrar vad de ska köpa för något... nu har jag inte letat här men jag har undrat så om dessa frågor. De återkommer hela tiden.. och ingen letar nog efter någon gammal tråd på en maskin eftersom man ju inte vet vad man letar efter.
SKulle man kunna göra någon sorts förteckning över maskiner där man delar in dem på nybörjare och nyttosömmare osv... kanske även att man under varje maskin samlar fakta, kommentarer och erfarenheter om just den maskinen. nån sorts databas eller någonting vet inte hur man skulle göra det här men någon här vet säkert... Om man hade en sådan här så kunde de som undrar läsa runt lite och på så sätt veta vilken modell att undra mer om här på symaskinsforumet. hur många gågner har man själv svarat på frågan " vilken symaskin", jag har själv ställt frågan vid ett par tillfällen.. inte för att jag tycker det är dåligt som det är idag men nog litta tjötigt. men det är väl bara mitt ordningssinne som vill ordna upp det lite. hahahahhah ![]() bara en fundering alltså |
![]() |
![]() |
Taggar |
information om symaskiner, recensioner symaskiner |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:45.