![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Resa till London
Hej!
Jag ska resa till London tillsammans med sambon. Huvudskälet är att jag skall vara med på en Blythedockmässa i Oxford, men eftersom jag inte rest utanför Sveriges gränser sen 90-talet så ville jag göra det till en riktig resa så vi kommer tillbringa några dagar i London för att göra stan! ![]() Men saken är den att jag har noll koll... Har ni tips på butiker som har fina tyger och spetsar så vill jag gärna veta! ![]() Jag bryr mig inte alls om gardintyger, men jag tycker om vintagetyger, roliga tyger och så förstås spets i mängder... Sedan är jag ju också intresserad av dåtidens mode, och ska besöka Victoria&Albert museum för jag har för mig att de har fina korsetter och gamla kläder där. Jag är också intresserad av halvgamla kläder förstås! ![]() Har ni idéer? Kom med dem, vetja! TACKSAM för alla förslag. Har blivit tipsad att gå till Camden marknad, men jag vet inte om det mest är goth/punk, och det är något jag har tröttnat totalt på... (sorry, haha) Men de kanske har lite andra saker också? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:37.