![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Är det någon som vet vad det är för vadd man använder i bikiniöverdelar? Tar gärna emot tips på var man kan köpa det också. Tack på förhand ![]() Mika |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du kan använda samma vadd som till BHar. Pröva att kontakta antingen LG sömnad eller AG:s textil. Jag tror att du kan hitta vad du söker där. Bägge företagen hittar du under länkar. Lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för svar.
Vanlig BH vadd som jag har är med en sida av bomull. Blir inte torktiden lång på sådan vadd? Eller finns det vadd som inte suger åt sig så mycket vatten? /Mika |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det är svårt att hitta vadd som är likadan som den ute i konfektionen, men det finns vadd som inte har en bomullssida. Den är den bästa att använda till bikini, men självklart blir torktiden längre med vadd. Du får sy två stycken bikinisar så du kan byta när du har badat.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Här finns det inlägg till bikini om det är sådant du letar efter: http://www.sewessential.co.uk/Catego...rPage=5&page=1
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack, jag får väl prova mig fram lite.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ring Lisa på LG sömnad och fråga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:19.