![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Silikonbröst!
Jag har nu bestämt mig för att köpa en skräddarbyst och stoppa upp den på lämpliga ställen så det blir min storlek.
Kom nu idag, på en snilleblixt! Varför inte sätta silikonbröst på den? De borde ju betee sig mer som vanliga bröst om jag ex vill sy en korsett! Så vad tror ni, kommer min idè att fungera? Finns dessa ens att köpa för vanliga dödliga? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Man kan köpa silikonbröst. Men inte sådana man opererar in, utan sådana man kan stoppan in i behån. Finns i olika former från "kycklingfilé" till hela bröst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Forumvärd
|
Jag skulle rekommendera dig att undersöka marknader för bröstproteser, det är antagligen det närmaste du kan komma. Och, det går att få tag i för vanliga dödliga, åtminstone utanför Sverige. Här har jag mindre koll.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Farthingales har sådana. Fan vet om jag inte har ett par liggande någonstans jag använde till en korsett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för svaren!
Ska kolla upp era idèer!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:28.