![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
maskin att quilta med
Hej!
Jag tänker köpa en maskin från England. Jag har en Husqvarna Platium 955E men jag är så trött på att göra om den till symaskin när jag broderat på den. Jag vill ha en maskin som det går bra att quilta på och bra att sy med (kläder osv) Kan någon tipsa mig?Jag har overlockmaskin och Emblisher också MVH Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ta en titt på Janome 6600P
Den är bra till all slags sömnad. Prisvärd är den också |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Janome 6500/6600
Kan bara instämma med Dahlia. Jag har en Janome 6500P (föregångaren till 6600P med marginella skillnader) och jag är helnöjd med den. Den har gott om plats för stora quiltprojekt, stort bord och den syr jämna och fina sömmar. Jag har alltid sytt på Husqvarna, men är helsåld på min Janome nu. Jag trodde jag skulle sakna friarmen, men det gör jag faktiskt inte ens vid klädsömnad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:01.