![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag ska skaffa min första overlock. Vad tycker ni om att betala 6.500 för Elna Lock PRO 5 DC Computer som säljs av en privatperson. Massa trådrullar följer med. Men det viktigaste- har ni någon erfarenhet av denna overlock? Gör jag en dålig affär om jag köper den för 6.500 kanske? Tack snälla i förhand! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
En ny Janome kostar ju ca 6.000 kr!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Alldeles för mycket pengar för en begagnad maskin!
Köp en ny istället. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har ingen aning om vad det är för maskin så jag kan inte säga om det är för dyrt eller inte. Du måste jämföra med vad en ny kostar. Man är ju utan garanti om man ska köpa av en privatperson så man behöver har bra koll på vad man ska titta efter på maskinen. Man måste ju kunna avgöra om den fungerar som den ska.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Dyrt i mina ögon! Ingen garanti ju.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tycker oxå det låter väldigt dyrt, såg en på blocket för 1700.
Kolla om inte den lokala handlaren har nån bra begagnad istället då har du iaf nåt års garanti. Annars kan du hitta nya under 5000 som funkar hur bra som helst. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Du må se hva akkurat den samme maskinen koster i butikk.
Det er mange typer overlock. Jeg har foreks. en som kostet 13500Nkr., men så har den også mange finesser og er lett å bruke. Jeg kan bruke 5 sneller, kan stille inn type stoff og type søm på displayet. Du må finne ut hvilke finesser du egentlig trenger også. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:25.