![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Skumgummi till dyna
Hej!
Jag skulle vilja ha en skumgummiskiva ca 4 hög och 55 cm djup samt 176 lång. Jag ska ha den till en dyna på en antik träsoffa sedan ska jag ha en ripsmatta över. Var kan man fixa en sådan skumgummimadrass i den storleken? Vill gärna ha tips. Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag köpte liknande på Åhléns.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har köpt en ganska stor hobbybit på jysk. tror dock att den var 3 cm tjock.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Forumvärd
|
Ett bra tips annars brukar vara att köpa en billig skumgummimadrass på t.ex. jysk eller Ikea och sedan skära upp den i en lagom stor bit. Det kan vara lite svårt att få till just tjockleken men det borde kunna gå med lite jobb.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
I Göteborg finns ett par butiker där man kan måttbeställa skumgummimadrasser...kanske finns något liknande butik nära dig.
Lycka till, Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vilka butiker?
Hej!
Vilka butiker är det i Göteborg. Jag besöker Göteborg då och då. Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Galant Plast kanske det heter? ELler jag har nog fått det om bakfoten. Ja, i alla fall är det på Odinsgatan, vid en rondell/avrundning. kanske 500 meter in från gp-huset/centralen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Detta kanske kan vara något, tillskuren polyeter:
[url]http://www.svenskadynor.se (men jag kollade bara lite snabbt men de finns i Kalmar) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag tog vascosel (kanske inte stavas så) du vet såna liggunderlag. Jag la två på varandra och vill du ha mer så lägg flera. Varmt och rart om rumpan också
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:51.