![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Blixtlås i rätt längd
Jag är bara tvungen att berätta för några som förstår....
Jag var i tygaffären här i Lycksele och skulle köpa blixtlås till en jacka. De ska vara vita 6mm i plast, 1 delbart 40(egentligen 37) och 2 10 cm till fickorna. Det långa hade de, men inga korta att matcha upp med. Jag blev lite less, men tänkte att jag kanske kunde lösa det med det jag hade hemma. Jag köpte nämligen ett gäng delbara lås på tradera jättebilligt. Jag hade 4 likadana vita delbara. Jag klippte av 1 och drog taggar och flyttade stopparna, så nu är det 37. De 2 som skulle vara 10 sydde jag bara några stygn över vid 10 cm och klippte av...Nu har jag mina blixtlås i rätt längd till ett billigt pris, samt nöjet över att ha fixat det själv... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Precis! Just så gör man! Mycket billigare blir det med! OCH tillfredställelsen...!!
Fortsätt så! Säkert bra för miljön med. När man slipper kasta o köpa nytt,,, |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:36.