![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Någon som vet något om rigeline?
Finns det någon hjälpa mig med
vad man bör ha som stödfjäder i en balklänning ! Sitter just nu och syr på denna skapelse men fick väldigt ont i huvudet då jag såg vad jag hade beställt från stoff o stil,det är smala plastband ganska så stela med tillhörande band att stoppa i. Inget fel på detta men så granskade jag en klänning som jag sytt för ca13 år sedan där hade jag använt platta ca1,5cm breda band som är tyg/trådbeklädda.Kollade mönstret och såg att där står inom parantes rigeline vilket av dessa år rigeline??? kan jag använda banden som jag köptÅr jätteglad om någon kan hjälpa mig Mvh Susanne |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack magica! det var som jag anade det blir nog att köpa nytt.(såg att jag stavat fel på rigilene..hmm)Tack än en gång för din hjälp!
Mvh Susanne |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:23.