![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej mina damer och herrar.
Som relativt ny här på fotosidan har jag en idé/fråga. Varför inte samla länkar i en forumtråd till säljare av tyger på internet. Rätta mig om jag har fel, jag kanske har letat på tokiga ställen här i forumet. Det skulle i alla fall underlätta en hel del för mig som bor en bit utanför civilisationen där det enda man kan hitta i tygväg finns på Åhlens, en liten svindyr affär med dåligt utbud, och en butik med obegripliga öppettider en bussresa och 3km promenad bort. Hjälp en strandsatt. ^^ //Kaia of Falun |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Förlåt att jag tog upp tid och plats.
Hittade nu ett finfint länkfält.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
fotosidan??
aha , det förklarar dina artistiska foto,,
jag måste erkänna att jag funderat varflr du lagt ut sådan bilder på en sysida, men om du trodde det var en fotosida förklarar det ju saken, |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag menar sysidan.
Men jag huserar på fotosidan också. Blir lätt fel ord när jag har för mkt i huvudet... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:33.