![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Kammar för håret (dekoration) var köpa?
Hej!
Kanske inte riktigt är sy-grej, men jag undrar var man kan köpa själva kammen som man kan dekorera med egna prylar på? Helst små. (få tänder) eftersom det är till för dockor. Vad pratar jag om? Se själva kammen på det här: http://www.veilshop.com/ProductImage...s/AC-7041G.JPG Helst inte av plast då de har för hög profil. Vill ha wire, blir minimal profil. Tack!! ![]() Senast redigerad av ichigo den 2007-09-02 klockan 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Har du tittat på Panduro? De brukar ha hårspännen som man själv kan dekorera. /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Jag har kollat deras sajt, men de verkar inte ha just kammar? Jag har nu tagit fram min wire och böjt till några egna. inte vackra, men de fungerar... Så för eget bruk går det ju bra. Men jag skulle nog inte kunna sälja. ![]() Har hittat några utländska sajter med kammar, men om någon vet någon svensk, så vore jag glad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kolla med tjejen som har sajten www.skalaminimal.se (tror sajten heter så). Hon tillverkar saker i miniministorlek och vet säkert vart du kan vända dig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Blythe-huvuden är inte SÅ små, men det kan ju vara bra att ha henne i åtanke när jag behöver någonting som verkligen är litet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ichigo, jag vet.....efter att ha besökt din häftiga hemsida för ett bra tag sedan....
Tänkte bara att hon kanske hade koll på branschen. Hon har säkert fått leta med det stoooora förstoringsglaset för att hitta sina leverantörer så det kanske du slipper. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ja, hon kanske har ramlat in på några 1/6-skala saker.
Dockhus brukar ju annars (normalt) vara 1/12 till 1/18. ![]() Själv har jag märkt att det är billigare att köpa "modedocka"-tillbehör/möbler etc o göra om dem. ![]() Tack för att du gillar min sajt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:17.