![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Symaskinsköptips (för husbehov)? Elna?Bernette?
Jag ska köpa min första symaskin... Jag ska ha den till enkla saker; gardiner, enkla kläder et c. Uj uj uj så svårt att välja! Jag har sytt till husbehov förut, på mammas Hq.
Jag tror knappast att jag köper någon mer symaskin de närmaste 10-20 åren, så man vill ju gärna ha en som håller... Blir väl en mekanisk, en enkel med "overlock". Har tittat på Bernina 65 och 80 och 90, men vet inte vad den stora skillnaden är? Elna 2130 är ett annat tips från affären jag var inne i. Eller hur är det med Brother-maskinerna, verkar vara lite billigare, är de lika bra och hållbara? Skillnaden i pris mellan affär och på nätet är ju också enorm, hur mycket är det värt egentligen att köpa i affären runt hörnet? Kanske lite mer garanti, men den gäller ju bara om det är nåt fabrikationsfel. Hjälp! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:28.