Forum: Kläder
2009-01-30, 21:08
|
|
Svar: 38
Visningar: 244 051
|
Forum: Kläder
2009-01-30, 20:56
|
|
Svar: 38
Visningar: 244 051
|
Forum: Kläder
2009-01-30, 20:30
|
|
Svar: 38
Visningar: 244 051
Sy jacka med foder
Jag tänkte sy en jacka (i storlek 62) med foder. Jag vill gärna vändsy (tror jag det heter) men jag kan inte komma på hur jag ska göra. :confused: Knäppningen ska vara tryckknappar och jackan har...
|
Forum: Leverantörsforum
2008-08-18, 19:22
|
|
Svar: 11
Visningar: 6 949
Jag ska dit i morgon. Månadens höjdpunkt! Är...
Jag ska dit i morgon. Månadens höjdpunkt! Är nyfiken på Jofotex också men dit har jag lite längre. Webbshop hade varit bra. Elefanttyget verkar populärt. Många som syr barnkläder av det och säljer.
|