Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Sök i forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Visar resultat 51 till 58 av 58
Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 50 minut(er) sedan.
Sök: Inlägg gjorda av: klund3
Forum: Kläder 2007-05-31, 18:01
Svar: 2
Visningar: 6 528
Postat av klund3
Extrabredd för smock

hur mkt extrabredd ska man räkna med när man syr smock?
Forum: Kläder 2007-05-28, 17:25
Svar: 1
Visningar: 6 747
Postat av klund3
Förminska halsringning?

Jag har sytt en klänning till min svägerska. Den sitter jättefint, förutom i halsringningen. Klänningen vill inte ligga an mot huden utan den är ca 2 cm för vid. Ringningen är bandkantad. Materialet...
Forum: Mönster och mönsterkonstruktion 2007-05-23, 14:06
Svar: 1
Visningar: 7 062
Postat av klund3
förminska mönster

Jag ska sy en klänning till min svägerska. Hon är en 36-38.Jag klippte ut efter en 38 i en burdatidning för att sy en provklänning. När jag var färdig provade jag den själv och den passade perfekt på...
Forum: Mönster och mönsterkonstruktion 2007-05-15, 12:48
Svar: 2
Visningar: 7 451
Postat av klund3
bära nära

http://www.baranara.tk/
Här har du många varianter. Jag har själv sytt en bärpåse efter ett mönster från denna sida. Den blev bra....mvh Karin
Forum: Allmänt om symaskiner 2007-03-25, 11:40
Svar: 2
Visningar: 2 069
Postat av klund3
nålhållaren?

När jag skulle byta nål idag så drog jag av skruven som håller nålen. Nu måste jag väl köpa en ny nålhållare och undrar om någon har någon uppfattning om pris på denna del, alltså hållare +skruv....
Forum: Tyger och tillbehör 2007-03-24, 21:24
Svar: 2
Visningar: 2 456
Postat av klund3
rabatt hos Jonic?

Vad har vi för rabatt hos Jonic och hur går jag tillväga för att få den? Tacksam för svar Karin
Forum: Allmänt om symaskiner 2007-03-09, 20:15
Svar: 3
Visningar: 5 089
Postat av klund3
rullfåll på husqvarna viking daisy 325

Är det någon som vet om det finns rullfåll som sömval på husqvarna viking daisy 325? Tacksam för svar....Karin
Forum: Mönster och mönsterkonstruktion 2007-02-28, 19:53
Svar: 1
Visningar: 4 077
Postat av klund3
Raglanärm

Hej....Kan någon hjälpa mig? Jag ska sy en tröja med raglanärm till min dotter. Jag vill lägga ärmen på framstycket och sy fast den med en overlocksöm. Nu till frågan....Ska jag klippa om ärmens kant...
Visar resultat 51 till 58 av 58

 

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons