halloj igen
just detta med bågar o splittning fick mej att kolla efter grönare gräs.
om jag tex ska skriva något i en båge på ryggen o sedan ha ett häst eller hundbrudyr under måste man i HQ ofta göra det i 2 bågar Trist..
i janomes 280 cm ram täcker man lätt up text även på en XXL rygg. och ändå få med bilden.
Att splippa är ganska lätt i de flesta program, problemet är att få i hop delarna snygg. vilket var anledningen att jag testade den funktionen på nästan alla maskiner, för mej är det inget konstigt att göra 25-30 cm breda brodyrer, men jag har just bestämt mig för att göra om alla mina tidigare splittade objekt för vid jämnförelsen är de pinsamt dåliga..
I julklapp ska jag ge mig själv16"x16" ramen till min janome...längtar till julen..
urs det var ett obehagligt möte i den affären, han var verkligen äcklig, när jag skulle betala filmoplasten jag köpte där evnsades han med att visa alla maskiner han hade o sa då slår jag in dem på kortet oxå, då höll han mitt kort i handeno ville inte lämna i från sig det. han försökte i det längsta, få slå på en maskin oxå. dessutom stod han o påstod att min gulliga HQ handlare inte skulle få vara kvar på HQ heller mm
men jag e glad att jag kom i kontakt med maskinen bortanför honom..
vinkarTroll
|