Visa ett inlägg
Gammal 2006-07-31, 08:42   #11
Gerda Gerda är inte uppkopplad

Jag håller med er alla, men vidhåller fortfarande att det är mycket bilder på sådant som inte hör hemma här, t.ex. var det 3 st bilder på ett och samma ljus bland de nya bilderna idag. Visst är det vackert men hör det hemma på sysidan? Bilderna på tidningar, det måste väl räcka med en bild och en text om vad den heter, var man får tag i den etc.
Jag hänger nog inte riktigt med heller för jag förstår inte tröjan med texten "fittan" och att det är spung, kan någon förklara det för mig.
Jag tycker det är härligt att så många yngre syr sina kläder och är medlemmar på sysidan. Ibland blir jag så avundsjuk på er som vågar och får ha alla de olika klädstilarna så det är inte det jag reagerar på.
Tyvärr så har jag inte tillgång till någon kamera så jag kan lägga in bilder själv, så jag kastar kanske sten i glashus. Jag har inte bredband heller så det är kanske därför jag reagerar på att det är så många bilder av samma saker, det tar lite tid att gå igenom allt då.
Tack till alla som är så hjälpsamma och kommer med tips och råd, det har hjälpt mig många gånger när jag sitter i min stuga och knåpar.
Jag ger mig inte, så jag kommer att fortsätta gå in och beundra det ni gjort och läsa era tips m.m.
Gerda är inte uppkopplad   Svara med citat