Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-28, 15:35   #3
Talla Talla är inte uppkopplad

Jag har 4234, som jag köpte med rabatt, så den kostade lika som 3034. Då tänkte jag inte ens på att jämföra så mycket. Jag har inte extra bordet och så länge har jag inte saknat det heller. Friarmen finns väl på 3034 också? Tvåtrådiga overlocksömmar har jag inte använt än, men jag har haft overlocken i bara ett halvt år. Man vet aldrig, kanske någon gång behöver jag det också :-) Jag tror att 4234 har lampa över nålen och inbyggd nålpåträdare, som 3034 saknar. I princip kan man klara sig utan de grejorna. Själv tycker jag om att ha extra ljus, så jag är tacksam för lampan. Och jag verkligen blev imponerad av nålpåträdaren. Men skulle jag betala ett tusen extra för en lampan och nålpåträdaren? Hm.
Jag vet själv, det är otroligt svårt att välja overlock, när man inte ens vet hur mycket man behöver den och vad är bra att ha och vad är bara "kanske".
Men om du verkligen vill ha en Janome overlock, kolla på andra symaskinsbutiker i England. Har köpt en Janome maskin från England i somras - inga problem sade dem. Men SMD skickar inte hit
Talla är inte uppkopplad   Svara med citat